+372 52 64 658

Ostukorv

KKK

Riiete ning jalanõude tellimisel on kahtlemata esmatähtis jälgida, kas Teie soovitud kaup on saadaval ka Teile sobivas suuruses ning kontrollida, et vastav suurus saaks ka tellimusse kirja pandud. Mõnede kaupade puhul võib valikus olla ka erinevat värvi tooteid ja ka sellisel juhul tuleks oma valik kindlasti langetada ning ära märkida.

Kindlasti sisestage kaupa tellides korrektne aadress, millele Te kaupa soovite saada või pakiautomaadi korral selle täpne asukoht. Pakiautomaati kauba tellimisel on oluline silmas pidada sedagi, et Teie sisestatud telefoninumber oleks õige, sest vastaval juhul võib sõnum Teie paki saabumisest ja pakiautomaadi avamiseks vajalik kood sattuda kolmandate isikute kätte ning Te võite oma tellitud kaubast seeläbi lihtsalt ilma jääda.

Kauba tellimisel AS-i Eesti Post teenuse kasuks otsustades on mõistlik kasutada ka oma õiget nime, sest AS Eesti Post väljastab postisaadetisi isikut tõendava dokumendi alusel ja seega oma hüüd- või varjunime all esinedes võib Teil tekkida probleeme oma kauba kätte saamisega postkontorist.

Kui kaup on laos olemas ja klient esitab oma tellimuse ning tasub arve tööpäeval (E-R) enne kella 16:00, siis saab klient reeglina oma kauba kätte juba järgmisel tööpäeval. Nädalavahetustel me kaupu ei postita ehk siis laupäeval ja pühapäeval tehtud ostud saadame teele esmaspäeval. Maksimaalne kauba postitamise aeg on vastavalt Caty Butiik OÜ kasutustingimustele 5 tööpäeva.

Kauba klientidele kätte toimetamiseks kasutame AS-i Eesti Post teenuseid ning SmartPOST-i pakiautomaate. Seda, millisel viisil me kauba saadame, saab klient kaupa tellides ise valida. Kui valikuks osutus SmartPOST-i pakiautomaat, siis saabub kliendile tellitud kauba automaati kohale jõudes mobiilile sõnum, milles sisalduva koodi abil saab klient oma kauba kätte sellest automaadist, kuhu ta oli oma kauba tellinud. Tellides kauba Omniva pakiautomaati saab klient samuti kauba automaati kohale jõudes mobiiltelefonile sõnumi, milles sisalduva koodi abil saab klient oma kauba kätte automaadist, kuhu ta selle oli tellinud.

AS-i Eesti Post teenuseid kasutades on valikuvõimalusi kaks: esiteks saab klient tellida tavateenusena paki enda asukohajärgsesse postiasutusse ning vastava teatise saanuna sellele sinna ise järgi minna ning teine võimalus on tellida kaup otse kulleriga kohale, aga sel juhul peab klient õigel kuupäeval ning kellaajal ka vastaval kauba kättetoimetamise aadressil viibima, et ise füüsiliselt kaup vastu võtta. AS Eesti Post küsib kaupade väljastamisel ka dokumenti, seega seda ka paluks mitte unustada!

Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele on kliendil õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul vastavasisulise avalduse esitamisest kauba müüjale. Kliendil on õigus lepingust taganeda ka juhul, kui kaup ei vasta internetipoes kirjeldatule, on riknenud või defektne. Lepingust taganemisel on klient kohustatud kauba tagastama originaalpakendis koos kõikide markeeringutega kauba üleandmise kohta. Kaup tuleb tagastada kas sobivasse AS-i Eesti Post väljastuspunkti, Omniva või SmartPOST-i pakiautomaadi kaudu. Kui klient on tellinud tagastatava kauba AS-i Eesti Post kullerteenusena koju, tuleb kliendil viia kaup talle sobivasse AS-i Eesti Post väljastuspunkti.

Juhul, kui klient on kas pakendit avades või muul moel toodet ise kahjustanud, kaotab ta sellega õiguse kauba tagastamisele Caty Butiik OÜ-le või peab kauba juba tagastanuna arvestama asjaoluga, et kauba müüjal on õigus rikutud kauba tagastamisel selle väärtuse vähenemine maha arvata kliendile tagastatavast summast.

Jah, vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele on Teil igal juhul õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Selleks tuleb Teil esitada Caty Butiik OÜ-le vastavasisuline avaldus ning täita kauba tagastusleht ja saata see koos tootega tagasi järgnevale aadressile:

CATY BUTIIK OÜ
Kalda tee 34, 50707, Tartu

Olles tellinud kauba postiautomaati, saab selle tagastada ka postiautomaati, kasutades selleks mobiiltelefonile saadetud sõnumis saadud tagastuskoodi.

Kauba tagastamisel vaadatakse kliendi poolt tagasi saadetud kaup ja sellega kaasas olev tagastusleht Caty Butiik OÜ poolt üle esimesel võimalusel. Kui kõik kauba tagastamiseks seatud tingimused on täidetud ning tagastatud kaup on Caty Butiik OÜ-le saabunud rikkumata kujul, tagastame kliendile raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise avalduse esitamisest. Raha kantakse tagasi samale arveldusarvele, millelt klient oli makse sooritanud kaupa ostes.

Kauba tagastamise kulu kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuulunud kaup ei vastanud tellitule või oli defektne ning tegemist oli seega Caty Butiik OÜ poolse eksimusega kauba saatmisel.

Palun oota...